SUP-jooga tai melontaretki

SUP-joogaa tai melontaa voi harrastaa kuka tahansa. Suppailu soveltuu mainiosti vaikkapa pienen työ- tai kaveriporukan aktiviteetiksi. Melonta tai jooga laudalla parantaa läsnäoloasi ja keskittymiskykyäsi.

Kausi: kevät, kesä, syksy Ryhmäkoko: 5-9 hlö Kesto: 1.5-2 h ​Taso: */** Hinta: 245 € / 49 €


SUP-jooga on uusi ja mieleenpainuva elämys harjoitella joogaa "mukavuusalueen" ulkopuolella. Tule testaamaan jännittävää aktiviteettia. Tunti sopii sekä aloittelijoille että edistyneille liikkujille ja hauska harrastus on myös tehokasta treeniä! Aktiviteetti on suosittu yrityksen tyky- tai virkistyspäivään, leirille tai polttareihin. Tunnin alussa kertaamme perusteet:


  • laudalle nousu sekä poistuminen

  • SUP-laudan ja melan käsittely

  • melontatekniikoita

  • käännökset

  • turvallisuus vesillä


Saatamme lähteä ennen tunnin alkua pienelle melontaretkelle sään salliessa, jonka aikana varmuus SUP-lautaan lisääntyy. SUP-joogatunnilla liikkeille annetaan vaihtoehtoja ja joogan vaikeusaste valikoituu ryhmän taitojen sekä sään mukaan sopivaksi. Retken hintaan sisältyy opastus sekä tarvittavat varusteet.



 

Kausi: kevät, kesä, syksy Ryhmäkoko: 5 hlö Kesto: 1.5-2 h ​Taso: **/*** Hinta: 195 €

(lisähenkilöt 39 €)


SUP-lautaretki tai perusteet toteutetaan Nuuksiossa Vihdin puolella, sisävesillä. Lammella tai metsäjärvellä suppailu on rauhallisempaa, sillä sääolosuhteet ovat useimmiten tyynemmät kuin merellä. WellWilderness SUP-lautaretkellä on tilaa viidelle osallistujalle, ja voit varata retken ryhmällesi toukokuun alusta lokakuun loppuun saakka. Retki sopii kaikille uimataitoisille ja lapsi voi tarvittaessa tulla samalle laudalle mukaan.

KAIKKIIN SUP-AKTIVITEETTEIHIN SISÄLTYY SEURAAVAT VÄLINEET

  • Sup lauta, mela ja karkuremmi

  • Neopreenisukat

  • Kuivapussi tavaroille

  • Pelastusliivit tarvittaessa


Melojan suosituspaino: 60-90 KG

Suositeltu maksimikantavuus: 115 KG

Paino: 9 KG


Lautaretkeen voidaan yhdistää patikka SUP-laudat selässä, mutta kasaaminen ja reppuun pakkaaminen on raskasta ja käy urheilusta eli vaatii jo hyvää kuntoa. Lisäksi täytetyt sämpylät, lounas metsälaavulla, saunominen tai nokipannukahvit voidaan sisällyttää retkeen saatavuuden mukaan.


Vuoden 2022 kesäkauden tutustumisretket ja SUP-joogatunnit ovat varattavissa kalenterista.



Kuinka liikunta, luonto ja oleminen muuttaa elämäämme

Project Gallery

Auttaa nukkumaan paremmin

Luonnossa oleminen rauhoittaa ja maadoittaa olemiseen lisäten vitaliteettia. Ihmiset toimivat paremmin, kun he tuntevat olonsa hyväksi.

Vähentää ahdistusta ja masennusta

Luonto, jooga ja oleminen muuttaa fysiologisesti apatiaa ja masennusta hapettamalla aivot ja lisäämällä endorfiinien määrää veressä.

Vähentää kuormitusta ja stressitasoja

Kiristyvät määräajat, ihmisten väliset konfliktit ja muut stressit menettävät otteensa, kun opit hengittämään ja pysymään paikallaan olemisessa.

Parantaa huomiokykyä ja keskittymiskykyä

Luonto, meditaatio ja liikunta elvyttää immuunijärjestelmää. Parannettu vastustuskyky tarkoittaa vähemmän väsymystä ja sairastumisia.