Hinta: 77 € (5 kertaa)

Kevätlukukauden kurssit:

13.1.-10.2.2021
17.2.-24.3.2021
31.3.-28.4.2021
5.5.-2.6.2021

Pilates on oiva harjoitusmenetelmä raskaana olevalle. Hyvä lantionpohjan lihasten tuki ja keskivartalon kannatus sekä joustava keho ehkäisevät monilta kivuilta ja valmistavat kehoa synnytykseen.
Tutkimukset osoittavat, että hyvä lihaskunto lyhentää synnytyksen ponnistusvaihetta merkittävästi.

7 syytä miksi Pilates odottaville äideille tekee raskauden paremmaksi!

* ​harjoitus auttaa sinua hyväksymään muuttuva kehosi
* vahvistaa kehoa ja mieltä
* vahvistaa jalkoja, lisää tasapainoa ja ylläpitää painonhallintaa
* normaalissa raskaudessa voit tehdä harjoitusta koko odotusajan
* opettaa kuuntelemaan kehoasi
* vähentää selkäkipuja
* nopeuttaa palautumista synnytyksen jälkeen

Tärkeintä! Pilates opettaa sinua kuuntelemaan kehoasi!

Pilatesharjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin. Pilatesharjoittelu auttaa kehoa sopeutumaan raskauden ajan muutoksiin, valmistaa kehoa synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Pienryhmässä (max. 5 osallistujaa) ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja tarvittaessa vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja. Haluamme auttaa sinua pitämään yllä positiivista mieltä ja tervettä kehoa läpi raskauden aina synnytykseen saakka.

Raskaana tai synnyttänyt? Onnittelut!…

Pilates ja jooga on yksi
parhaista liikuntamuodoista
odotusajalle ja synnyttäneille. 
 
WellMama studio- ja
ONLINE-tuntien avulla
huollat kehoasi turvallisesti.
MamaOnline videopalvelusta 
vuokraat videot sinulle
sopivaan aikaan.
Tärkeintä! WellMama harjoitus opettaa sinua kuuntelemaan kehoasi!

5 kerran kurssi sisältää:

1 tunti; jalkapohjat ja ryhtilihasten tunnistaminen pienvälineenä: hierontapallo
2 tunti; ydintuen aktivointi ja selkärangan liikkuvuus pienvälineenä: pilatespallo
3 tunti; tasapaino, alaraajat ja linjaus pienvälineenä: foamroller ja kuminauha
4 tunti; yläselän avaus ja turvalliset kierrot sekä eteentaivutukset pienvälineenä: iso jumppapallo
5 tunti; liike, hengitys ja ihana flow pienvälineenä: joogatiilet ja putkityyny

OPETTAJASTA

Kurssin ohjaaja on joogaopettaja (RYT500), PilatesHealth-opettaja sekä suomen pilates yhdistyksen jäsen ja itsekin äiti Lisbeth Taivasmaa.

WellStudio ja Wellnessonline
WellStudio Koronaohjeet

Kurssin maksaminen

Luo tili WellStudion kalenteriin ja varaa kurssi. Maksu ilmoittautumisen yhteydessä (verkkopankki,

luottokortti tai MobilePay), tai jos sinulla on liikuntaseteleitä (Smartum, Virike tai TYKY) tai e-Passi / EazyBreak / Smartum sovellus, niin näillä voit maksaa paikan päällä ennen tuntia.

Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Peruutukset viimeistään 6 päivää ennen kurssin alkua.

MAKSU VERKOSSA

 

MAKSU STUDION TILILLE: ( (hinnat sisältävät ALV 10% tai 24%)

Yoga Wellness Finland
IBAN: OP FI53 5780 4120 0691 30

MOBILEPAY: 044 308 4004 / WellStudio

RASKAUSAJAN PILATES

Valkjärventie 2

Espoo, 02310 

www.wellstudio.fi

 

Mail: hello@yogawellness.fi

Tel: +358 44 308 4004 - toimisto