stock-vector-mandala-vector-design-eleme

Niin kauan kuin äiti on terve ja pystyy harrastamaan liikuntaa raskauden aikana, raskausjooga on loistava liikuntamuoto valmistautua synnytykseen. Raskauden aikana kehosi käy läpi monia muutoksia, jotka aiheuttavat fyysisesti ja henkisesti stressiä. Yksi tapa pitää yllä positiivista mieltä ja tervettä kehoa on harrastaa joogaa.

Oman hyvinvointisi ja edistyksesi kannalta suosittelemme sitoutumaan säännölliseen harjoitukseen kerran viiikossa. Mikäli sairastut tai jostain syystä harjoitus jää välistä voit korvata tunnin toisena päivänä tai avaamme tallenteen käyttöösi 48 h ajaksi. Laita tässä tapauksessa viesti studiolle: hello@yogawellness.fi

MAMAONLINE RASKAUSAJAN JOOGA

KURSSISISÄLTÖ
5 minuutin teoriaosuus
50 minuutin harjoitus
5-10 minuutin rentoutumisharjoitus

I kurssi
♡ seisoma-asento ja kehon linjaus
♡ hengitys avautumisvaiheen tukena
♡ jalkapohjat, taspaino ja vahvat jalat
♡ äänen voima ja käyttö synnytyksen aikana
♡ synnytysregressio ja positiivinen flow
♡ rentoutuminen ja kivunlievitys
♡ raskaushieronta
♡ vinkkejä synnytykseen ja käytännön harjoituksia

Lisbeth Taivasmaa

Kurssin ohjaaja on joogaopettaja (RYT500), PilatesHealth-opettaja sekä suomen pilates yhdistyksen jäsen ja itsekin 2 + 1 lapsen äiti.

Kävin vuoden 2017 lopulla äitiysjoogassa ja olin aivan myyty. Synnytysvalmennukset antavat myös realistista ja hyvää näkökulmaa olematta liian ryppyotsaisia. Lämmin suositus!

Ida Alexeeva (Sinisalo)