Hinta: 77 € (5 kertaa)

Kevätlukukauden kurssit:

15.1.-12.2.2021
19.2.-26.3.2021
2.4.-30.4.2021
7.5.-4.6.2021

Harjoitus sisältää turvallisia ja koko kehoa palauttavia sarjoja, jotka sopivat hiljattain synnyttäneille. Tavoitteena on vahvistaa keskikehoa ja lantionpohjaa, huoltaa kehoa ja parantaa liikkuvuutta. Äidin kunnon kohetessa myös vauva saa kokemuksia erilaisista asennoista, liikkeistä ja rytmistä. Välillä vauva saa pötkötellä alustalla ja välillä hän pääsee mukaan liikkumaan.

​Top 7 syytä harjoittaa Pilatesta raskauden jälkeen yhdessä vauvan kanssa!

* auttaa lisäämään kehotietoisuutta
* herättelee ryhtilihaksia
* lisää energiaa
* edistää rentoutumista
* parantaa lantionpohjan lihaksia
* palauttaa lihasohjauksen ja lisää lihaskontrollia
* vahvistaa vauvan ja äidin kommunikaatiota ja tunnesidettä

WellMama Äiti-Vauva PILATES sisältää liikkeitä seisten, istuen, kylkiasennossa ja lattialla maaten noin 15 minuutin jaksoissa. Liikkeet on suunniteltu niin, että vauva voi olla sylissä tai maata huovan päällä matolla. Harjoitus etenee kaikkia osallistujia kunnioittaen ja vauvan tarpeet huomioiden. Välillä osa tunnista kuluu imettäessä ja toisella kerralla vauva nukkuu koko harjoituksen ajan.

Harjoituksissa keskitytään erityisesti lantionpohjan lihasten sekä muiden keskivartalon syvien lihasten tunnistamiseen ja harjoitteluun, huomioiden raskaudesta ja synnytyksestä palautuva keho. Kurssi sopii myös vatsalihasten erkaumasta, selkäkivuista tai lantionpohjan toimintahäiriöistä kärsiville äideille.

Raskaana tai synnyttänyt? Onnittelut!…

Pilates ja jooga on yksi
parhaista liikuntamuodoista
odotusajalle ja synnyttäneille. 
 
WellMama studio- ja
ONLINE-tuntien avulla
huollat kehoasi turvallisesti.
MamaOnline videopalvelusta 
vuokraat videot sinulle
sopivaan aikaan.
Tärkeintä! WellMama harjoitus opettaa sinua kuuntelemaan kehoasi!

5 kerran kurssi sisältää:

1 tunti; jalkapohjat ja ryhtilihasten tunnistaminen pienvälineenä: hierontapallo
2 tunti; ydintuen aktivointi ja selkärangan liikkuvuus pienvälineenä: pilatespallo
3 tunti; tasapaino, alaraajat ja linjaus pienvälineenä: foamroller ja kuminauha
4 tunti; niska- ja hartiaseutu pioenvälineenä: iso jumppapallo
5 tunti; liike, hengitys ja ihana flow pienvälineenä: joogatiilet ja putkityyny

OPETTAJASTA

Kurssin ohjaaja on joogaopettaja (RYT500), PilatesHealth-opettaja sekä suomen pilates yhdistyksen jäsen ja itsekin äiti Lisbeth Taivasmaa.

WellStudio ja Wellnessonline
WellStudio Koronaohjeet

Kurssin maksaminen

Luo tili WellStudion kalenteriin ja varaa kurssi. Maksu ilmoittautumisen yhteydessä (verkkopankki,

luottokortti tai MobilePay), tai jos sinulla on liikuntaseteleitä (Smartum, Virike tai TYKY) tai e-Passi / EazyBreak / Smartum sovellus, niin näillä voit maksaa paikan päällä ennen tuntia.

Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Peruutukset viimeistään 6 päivää ennen kurssin alkua.

MAKSU VERKOSSA

 

MAKSU STUDION TILILLE: ( (hinnat sisältävät ALV 10% tai 24%)

Yoga Wellness Finland
IBAN: OP FI53 5780 4120 0691 30

MOBILEPAY: 044 308 4004 / WellStudio

ÄITI-VAUVA PILATES

Valkjärventie 2

Espoo, 02310 

www.wellstudio.fi

 

Mail: hello@yogawellness.fi

Tel: +358 44 308 4004 - toimisto