SENIORIJOOGA

Miksi kehoa kannattaa huoltaa?
Vanhetessa on hyvä ylläpitää liikkuvuutta, voimaa ja tasapainoa loukkaantumisien välttämiseksi. Hathajoogassa kehitetään kaikkia näitä kolmea osa-aluetta. Säännöllisellä joogaharjoittelulla tuot iloa, joustavuutta ja mielen selkeyttä fyysisellä-, mentaalisella- ja tunnetasolla elämääsi, unohtamatta sosiaalista "olemista" ja vertaistukea muiden kanssa.

Hei! Tiesithän, että sinun ei tarvitse olla nuori ja notkea harjoittaaksesi joogaa, pilatesta tai kehonhuoltoa!

Seniorijoogan hyötyjä mm.
- Kohentaa keskittymiskykyä
- Voimistaa ja vahvistaa lihaksia ja niveliä
- Lisää liikkuvuutta
- Parantaa lymfa eli imunestejärjestelmää- ja verenkiertoa
- Lisää tyyneyden ja rauhan tunnetta

Harjoituksen aikana kaikki joogaliikkeet on mahdollista tehdä seisten tai tuolilla istuen. Esittelyn jälkeen ohjaaja opastaa jokaisen liikkeen ja osallistuja valitsee itselleen sopivan vaihtoehdon toteuttaa harjoitusta kunnon sekä voinnin mukaan.

Jokainen tunti pitää sisällään hengitysharjoituksia, niveliä lämmittäviä pyörityksiä sekä asanaoita eli joogaliikkeitä toistettuina. Harjoituksen päätämme rentoutuen tuolilla istuen tai lattialla maaten.

MA 10:00-11:15

Harjoitus aloitetaan tuolilla istuen hengitykseen keskittyen. Levollinen ja omaa itseä kuunteleva tahti toimia ja liikuttaa kehoa pysyy koko harjoituksen punaisena lankana. Tule harrastamaan pienryhmään lempeää ja rentouttavaa hathajoogaa senioriryhmässä.

Lisbeth

Valkjärventie 2

Espoo, 02310 

www.wellstudio.fi

 

Mail: hello@yogawellness.fi

Tel: +358 44 308 4004 - toimisto

© 2017 By MediaWellness Proudly created 

WellStudio