SENIORIJOOGA

MA 09:15:10:30

Jokainen tunti pitää sisällään hengitysharjoituksia, niveliä lämmittäviä pyörityksiä sekä asanaoita eli joogaliikkeitä toistettuina. Harjoituksen päätämme rentoutuen tuolilla istuen tai lattialla maaten.
shutterstock_1225950541_edited.jpg

Syyslukukausi 16.8.-6.12.2021

Hei! Tiesithän, että sinun ei tarvitse olla nuori ja notkea harjoittaaksesi joogaa, pilatesta tai kehonhuoltoa!

Seniorijoogan hyötyjä mm.
- Kohentaa keskittymiskykyä
- Voimistaa ja vahvistaa lihaksia ja niveliä
- Lisää liikkuvuutta
- Parantaa lymfa eli imunestejärjestelmää- ja verenkiertoa
- Lisää tyyneyden ja rauhan tunnetta

Harjoituksen aikana kaikki joogaliikkeet on mahdollista tehdä seisten tai tuolilla istuen. Esittelyn jälkeen ohjaaja opastaa jokaisen liikkeen ja osallistuja valitsee itselleen sopivan vaihtoehdon toteuttaa harjoitusta kunnon sekä voinnin mukaan.

Toni_edited.jpg
Lisbeth

Lisbeth Taivasmaa on ohjannut ikääntyvien liikuntaa vuodesta 2008 saakka. Lisbeth kannustaa tekemään liikkeitä omalla tahdilla kehoa kuunnellen, mutta haastaa kokeilemaan ja ylittämään itsensä aina välillä. Lisbeth toivoo voivansa ohjata ryhmiä 100 vuoden ikään asti, koska tietää oman kokemuksensa pohjalta liikunnan tuovan sunnattomasti iloa ja hyvän olon tunnetta elämään.