RASKAUSAJAN JOOGA

Lisbeth Taivasmaa

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja
synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

MA 19:00-20:00
KE 19:00-20:15 (Hki)
TO 17:30-18:30

Niin kauan kuin äiti on terve ja pystyy harrastamaan liikuntaa raskauden aikana, raskausjooga tai odottavien pilates voi olla hyvä tapa valmistautua synnytykseen. Raskauden aikana kehosi käy läpi monia muutoksia, jotka aiheuttavat fyysisesti ja henkisesti stressiä. Yksi tapa pitää yllä positiivista mieltä ja tervettä kehoa on harrastaa joogaa tai pilatesta raskauden aikana.

Lempeiden, mutta kehon lihaskuntoa yllpitävien raskausajan harjoitusten tavoitteena on lisätä raskausajan hyvinvointia, vähentää synnytyspelkoa ja tarjota luonnollisia apukeinoja itse synnytykseen. Ryhmässä harjoitteleminen lisää myötätuntoa sekä itseä että vauvaa kohtaan.

Tunneilla otetaan huomioon harjoittelijoiden yksilökohtaiset tuntemukset, ja ohjaaja auttaa muokkaamaan harjoituksesta jokaiselle sopivan.

Kenelle raskausjooga tai odottavien pilates sopii?

Raskausajan tunnit on tarkoitettu kaikille raskaana oleville aiemmasta urheilutaustasta tai kokemuksesta riippumatta. Mikäli haluat aloittaa tunnit jo ensimmäisen kolmanneksen aikana, varmista lääkäriltäsi/neuvolastasi, että raskaus on vakaa, vointisi on hyvä eikä esteitä liikunnallisille harjoituksille ole. Harjoituksia voi hyvin tehdä koko raskausajan läpi aivan synnytykseen asti.

7 super syytä odottavalle äidille harrastaa jooga tai pilatesta raskauden aikana!

​* kehittää voimaa ja tasapainoa

* pitää yllä kuntoa raskauden aikana

* vähentää kipua ja kehon jännitystiloja

* hengityksen ja likkeen yhteys valmistaa synnytykseen

* omaa aikaa muodostaa yhteys vauvasi kanssa

* vähentää stressiä ja parantaa rentoutumista

KURSSIT HELSINGISSÄ:

https://helsinginjoogakoulu.fi/tapahtumat/kurssi/67347/

UUSI ASIAKAS

Tunnit on jaettu tason mukaan neljään ryhmään: perustaso, keskitaso, jatkotaso ja restoratiivinen. Miehet ovat myös tervetulleita viikkotunneille! Miehiä käy; Astangajoogassa, Dynaamisessa hathajoogassa, YogaPilates- sekä kehonhuolto- ja liikkuvuus-tunneilla. 

WellMama-tunnit on tarkoitettu raskaana oleville ja synnyttäneille äideille.

Kuinka varaan ja perun tunnin?

TUNNIN MAKSAMINEN

Tunti varataan aina etukäteen vaikka sinulla ei olisi sarjakorttia studiolle. Kertamaksun tai kortin voit maksaa paikan päällä ennen tuntia tai etukäteen verkkopankissa, tilille tai MobilePay.

 

Valitse kertamaksu, 3, 5 tai 10 x sarjakortti. Hintoihin pääset tutustumaan tästä.

Halutessasi voit ostaa lahjakortin tai sarjakortin ennakkoon sähköisesti tai noutamalla studiolta.

Valkjärventie 2

Espoo, 02310 

www.wellstudio.fi

 

Mail: hello@yogawellness.fi

Tel: +358 44 308 4004 - toimisto