WellMama PT-palvelut

Valkjärventie 2, Pohjois-Tapiola, Espoo

Baby Shower ja Mamajooga

Varaa aika: info@wellstudio.fi

Tunnin sisältö:

Synnytyksen jälkeen liikunta kannattaa aloittaa omaa kehoa kuunnellen ja ilman kiirettä. Varaa tapaaminen äitiysliikuntaan erikoistuneelle personal trainerille ja palaa liikkumaan turvallisesti.

Lisätietoa:

Vaikka mieli haluaisi nopeasti liikkeelle synnytyksen jälkeen, liikunta kannattaa aloittaa lempeästi. Raskaus on iso stressi keholle, sillä se muuttaa hormonitoimintaa ja tuo mukanaan fyysisiä muutoksia.

Synnytyksen jälkeen oma keho voi tuntua alkuun vieraalta. Lantionpohjalihaksiin ei saa heti tuntumaa kuten ennen ja ryhti on kateissa. Keskivartalon ryhtilihakset ja lantionpohja onkin saatava kuntoon ennen reipasta liikuntaa.


Vaunukävelylenkkejä ja lantionpohjanharjoituksia voi alkaa tehdä mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen. Lihaskuntotreenit kannattaa aloittaa vasta aikaisintaan jälkitarkastuksen jälkeen ja silloinkin kehon tuntemuksia tarkasti kuulostellen.


Aloitetaan matka ja varaa aika äitiysliikuntaan erikoistuneelle personal trainerille.

Perustiedot

Varaa aika: info@wellstudio.fi

Säilytä yhteys hyvinvointii

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/10