top of page

Postpartum joogaterapia

Valkjärventie 2, Pohjois-Tapiola, Espoo

Baby Shower ja Mamajooga

Varaa aika:
info@wellstudio.fi
Puh. 0443084004

Tunnin sisältö:

Synnytyksen jälkeen liikunta kannattaa aloittaa omaa kehoa kuunnellen ja ilman kiirettä. Varaa tapaaminen terapeuttiseen joogaan ja äitiysliikuntaan erikoistuneelle valmentajalle ja palaa liikkumaan turvallisesti.

Lisätietoa:

Vaikka mieli haluaisi nopeasti liikkeelle synnytyksen jälkeen, liikunta kannattaa aloittaa lempeästi. Raskaus on iso stressi keholle, sillä se muuttaa hormonitoimintaa ja tuo mukanaan fyysisiä muutoksia.

Synnytyksen jälkeen oma keho voi tuntua alkuun vieraalta. Lantionpohjalihaksiin ei saa heti tuntumaa kuten ennen ja ryhti on kateissa. Keskivartalon ryhtilihakset ja lantionpohja onkin saatava kuntoon ennen reipasta liikuntaa.


Vaunukävelylenkkejä ja lantionpohjanharjoituksia voi alkaa tehdä mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen. Lihaskuntotreenit kannattaa aloittaa vasta aikaisintaan jälkitarkastuksen jälkeen ja silloinkin kehon tuntemuksia tarkasti kuulostellen.


Aloitetaan matka ja varaa aika terapeuttiseen joogaan erikoistuneelle joogaterapeutille.


Suunnittelemme harjoituksen toiveittesi pohjalta arkeen sopivaksi etänä tai henkilökohtaisesti yksilöohjauksessa.


Perustiedot

Säilytä yhteys hyvinvointii

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/10
bottom of page