Odottavien Pilates

Valkjärventie 2, Pohjois-Tapiola, Espoo

Baby Shower ja Mamajooga

To klo 17:30-18:30

Tunnin sisältö:

Harjoituksen tavoitteena on aktivoida kehon syviä sisäisiä alueita, jotta keho jaksaa kannatella kasvavaa kohtua parhaalla mahdollisella tavalla. Raskausajan pilates vahvistaa ja edesauttaa myös selän hyvinvointia. Säännöllinen Pilates treeni lisää odottajan hyvinvointia ja valmistaa synnyttämään.

Lisätietoa:

Ryhmätunti koostuu käytännön harjoittelusta. Tutustumme hyvään ergonomiaan, ryhtiä ylläpitäviin lihaksiin ja teemme lantionpohjalihaskuntoa ylläpitäviä harjoitteita. Kauden aikana käytämme erilaisia synnyttäjän oloa helpottavia apuvälineitä kuten iso pallo, tuoli, pilatespallo, hierontapallo, kuminauha, pilatesrengas ja foamroller.


Voit aloittaa raskausajan pilatesharjoituksen jo alkuraskaudessa, mutta kurssi ei ole myöhäistä loppuraskaudessakaan. Tunnilla voit käydä kunnon ja voinnin mukaan synnytykseen saakka.

Harjoitus sisältää turvallisia ja koko kehoa palauttavia sarjoja, jotka sopivat raskaana oleville. Tavoitteena on vahvistaa keskikehoa ja lantionpohjaa, huoltaa kehoa ja parantaa liikkuvuutta.


Odottavien Pilates -tunti pitää sisältää liikkeitä noin 15 minuutin jaksoissa:

  • seisten

  • istuen

  • kylkiasennossa

* Alennetut hinnat ovat online-tunneille, opiskelijoille, äitiyslomalaisille, työttömille sekä eläkeläisille. Alennushinta maksetaan studiolla paikan päällä ennen tai jälkeen tunnin.

Perustiedot

Lukukausi: 18.08.-15.12.2022
Kurssin pituus: 17 kertaa
Syysloma: vko 42 17.-21.10.2022
Tunnin kesto: 60 min
Ohjaaja: Lisbeth

Säilytä yhteys hyvinvointii

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/10