Image by Conscious Design

Tervetuloa 

WellStudio - tunneille!

Säilytä yhteys hyvinvointiin! Harrasta turvallisesti pienryhmissä Espoon viihtyisällä studiolla tai ONLINE-livestriimattuna koko Suomen laajuudella. 

.

TUNNIT

perustaso (p) keskitaso (k) jatkotaso (j) mama (m) restoratiivinen (r)

MIESTEN KEHONHUOLTO

Miesten myöhäisillan kehonhuolto- ja liikkuvuus-tunti pitää sisällään joka tunnilla hieman eri painotuksia maanantai-iltaisin.

MA 19:15-20:15

SENIORIJOOGA

Harjoitus aloitetaan tuolilla istuen hengitykseen keskittyen. Levollinen ja omaa itseä kuunteleva tahti toimia ja liikuttaa kehoa pysyy koko harjoituksen punaisena lankana. Tule harrastamaan pienryhmään lempeää ja rentouttavaa hathajoogaa senioriryhmässä.

MA 10:00-11:15

MINDFUL REBIRTH

Syvähengitys on helppo oppia ja sen rentouttava vaikutus vapauttaa jännityksiä heti ensimmäisellä oppitunnilla. Sarjoittaisella syvä- ja kevyt hengityksellä opettelemme pallealihaksen käyttöä. Voit ottaa oppimasi hengitys- ja rentoutus tekniikat osaksi jokapäiväistä elämääsi. Monet fyysiset kivut helpottuvat alkaessasi hengittämään spontaanisemmin ja syvemmin. Myös sisäiset ristiriidat ja stressi saavat helpotusta syvähengityksestä

MEDITAATIO

Säännöllisellä meditaatiolla mieli asettuu, saa vakautta ja siirtyy syvemmille tunteen, intuition ja tietoisuuden tasoille. Tietoinen läsnäoloharjoitus on käytännönläheinen menetelmä, jota voi harjoittaa minkä tahansa muun henkisen harjoittelun rinnalla.

JOMOJOOGA

Erittäin lempeä tunti joka sopii erityisesti kroonisista kiputiloista kärsiville. Tunnin ohjaaja on kärsinyt pitkään reumaattisista kivuista ja löytänyt joogasta elämänlaatua parantavan voimavaran. Tunti on suunniteltu kaikille ja pyrkii helpottamaan arjen kiputiloja avaten ja pitäen yllä kehon liikettä.

keskiviikko klo 08:30-09:30

IYENGARJOOGA

Iyengarjoogassa asentotyöskentely on erittäin tarkkaa, mikä kehittää nopeasti kehotietoisuutta. Huomion tarkka kohdistaminen kehon linjauksiin hiljentää mielen ja linjaa sen toimimaan kehon kanssa yhteistyössä.

LEMPEÄ HATHAJOOGA

Lempeyteen ja yksilöllisyyteen nojaava hathajooga ei ohjaa vain yhteen oppiin, vaan antaa mahdollisuuden luottaa oman kehomielen viisauteen. Lempeä hathajooga lisää elinvoimaa omista lähtökohdista käsin ja tuo joogan myös osaksi arkea maton ulkopuolella.

tiistai klo 19:30-20:30

YIN YANG YOGA

Nautitko lempeän ja dynaamisen liikkeen yhdistämisestä? Tällä tunnilla pääset haastamaan mieltä sekä kehoa voimaannuttavilla liikesarjoilla unohtamatta restoratiivisia joogaliikkeitä. Yin / Yang-jooga sisältää tyypillisesti dynaamisen yin-osion tunnin aluksi ja yang-osion tunnin viimeisellä puoliskolla. Yhdistämällä kaksi joogatyyliä Yin / Yang-jooga parantaa kuntoa edistämällä samalla rentoutumista ja kehon palautumista.

keskiviikko klo 18:45-20:00

YOGAPILATES

Nautitko pilateksesta? Entä jooga? Lisbeth Taivasmaa yhdistää nämä kaksi toisiaan täydentävää kokonaisuutta kehoa ravitsevaksi ja voimistavaksi harjoitukseksi. Tunnin luonne on virkistävä ja energisoiva, jossa yhdistyy perinteiset jooga-asennot modernin pilateksen sarjoihin.

KE 17:30-18:30 (k)
SU 18:30-19:30

ÄITI-VAUVA -TUNNIT

Äiti -ja Vauva harjoituksen tarkoituksena on auttaa fyysistä ja emotionaalista elpymistä raskaudesta ja synnytyksestä. Tämä 60 min vuorovaikutteinen tunti sisältää myös lempeitä harjoituksia vauvoille. Ilmapiiri pidetään rentona, joten voit ruokkia, liikkua tilassa tai rauhoittaa vauvaa aina, kun tarve syntyy - vauva on pomo!

MA 11:45-12:45
PE 11:00-12:00

RASKAUSAJAN JOOGA

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja
synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

MA 19:00-20:00
KE 19:00-20:15 (Hki)
TO 17:30-18:30

ASTANGAJOOGA

Astangajooga on dynaamista voimajoogaa. Asentoja harjoitetaan rytmikkäänä liikesarjana (vinyasa) yhdessä bandhojen (sisäisten lihassupistusten), ujjayi-hengityksen ja drishtien (keskittynyt katse) kanssa. Tunti haastaa kehoa.

MA 17:30-18:30
PE 08:00-09:00

MATTOPILATES

Pilatestunneilla on mukana enintään viisi henkilöä. Mattopilateksessa hyödynnämme kehonpainoa, ja lisäksi usein mukana myös pilatesrengas, pallo, vastuskuminauha tai foamroller. Sali on kevyesti lämmitetty.

PE 09:30-10:30

WELLNESS WORKERS

 

 Hello!

Olemme hyvinvoinnin ja kehonhuollon 

ammattilaisia. Haluamme omalta osaltamme auttaa sinua kohti eheämpää ja hyvinvoivaa kehoa sekä mieltä.

Lisbeth

Lisbeth Taivasmaa on Studion perustaja ja pääopettaja. Lisbeth on opiskellut ja opettanut joogaa vuodesta 2001 asti ja on Suomen Pilates Yhdistyksen jäsen.

Lue lisää 

Toni O.

WellnessOnline sivusto on Tonin käsialaa sekä videotuotanto. Lisäksi Toni opettaa astangajoogaa maanantaisin WellStudiolla rakkaudesta lajiin päätyönsä ohella.

Lue lisää

Inari

Inari Nikkanen on sertifioitu joogaohjaaja (RYT200) ja valtiotieteiden kandidaatti. Joogaan Inari tutustui jo 11-vuotiaana, ja jooga on kulkenut mukana siitä lähtien.

Lue Lisää

Kirsi

Kirsi Ruutu on sertifioitu joogaohjaaja ja ammatiltaan lakimies, varatuomari. Kirsi ohjaa WellStudiolla KAIKILLE sopivaa JomoJoogaa sekä Yinjoogaa lempeästi kehoa kuunnellen.

 

Lue lisää 

Linda

Linda Kokkila toimii WellStudiolla Personal Trainerina joka torstai ja hän haluaa omalta osaltaan tuoda iloa ja energiaa elämään liikunnan avulla.

Lue lisää Lindan palveluista.

www.awesometraining.fi

"Mielemme muovaa elämäämme, olemme sitä mitä ajattelemme"

Iina

Iiina Markkanen on entinen maajoukkuetason kilpayleisurheilija ja lukuisia koulutuksia käynyt pitkän linjan Personal Trainer. Iina ottaa vastaan asaikkaita tiistaisin studiolla.

www.traineriina.fi

"Teho" Samuli

"Teho" Samuli Majamäki on  suomalainen muusikko ja lyömäsoitintaiteilija. Lisäksi Samuli opettaa tietoisuustaitoja, joogalates-menetelmää tilauksesta WellStudiolla.

www.tehomajamaki.com

Valkjärventie 2

Espoo, 02310 

www.wellstudio.fi

 

Mail: hello@yogawellness.fi

Tel: +358 44 308 4004 - toimisto

© 2017 By MediaWellness Proudly created